Savo kvepalus sumaniai reklamavo ir pati Madmuazelė (pavyzdžiui, slapta kvepino orą „Chanel No 5“ mėginėliais prabangiame restorane Kanuose, ir stebėjo, kaip lankytojai subruzdavo: „Koks čia kvapas?“ (jis nebuvo panašus į nieką kitą, labai erotiškas ir, to meto požiūriu, labai nepadorus. Jis kvepėjo moterimi, kaip mėgo sakyti Gabrielle Chanel); dalindavo kvepalų mėginėlius ištikimoms klientėms, kol šių dar nebuvo prekyboje, taip žadindama madų besivaikančių damų smalsumą ir nekantrumą nusipirkti daugiau to nepaprasto aromato; galiausiai nusprendė pristatyti kvepalus keletui stilingiausių ir mados tendencijas aukštuomenėje diktuojančių savo draugų – ji norėjo, kad kvepalai taptų populiariausiais tarp stilingų, Paryžiuje apsipirkinėjančių moterų, – ir stilinguose aukštuomenės sluoksniuose „Chanel No 5“ vos per keletą mėnesių tapo sensacija, jų geidė kiekviena mados tendencijų besivaikanti paryžietė, tačiau tik nedaugeliui laimingųjų pavykdavo jų įsigyti), nors atkakliai laikėsi principinės savo nuostatos atsisakyti mokėti už bet kokią reklamą.
Mane žavi Karlo Lagerfeldo netradicinės reklaminės kampanijos ir drąsūs rinkodaros sprendimai. Vienu tokių būtų galima pavadinti ir idėją legendinius kvepalus reklamuoti pasikviesti… vyrą. Ne bet kokį, žinoma, o vieną seksualiausių ir geidžiamiausių pasaulyje – K. Lagerfeldas įsitikinęs, kad toks yra aktorius Bradas Pittas.
Na, dėl skonio, kaip sakoma, nesiginčijama: asmeniškai man jis nėra nei seksualiausias, nei geidžiamiausias (va, jei Johnny‘is Deppas reklamuotų „Chanel“, pirkaliočiau jų kvepalus iki gyvenimo pabaigos), tačiau sprendimas, kad „Chanel No 5“ žavėtųsi vyras, man pasirodė visai originalus. Nenustebau, kad įvaizdinėms reklamoms mados namai pasirinko minimalistinį juodai baltą koloritą (juodai baltas reklaminiame vaizdo klipe ir naujasis „Chanel No 5“ veidas), kuris atitinka „Chanel“ „skonį“, B. Pittas tiesiog į kamerą išreiškia savo susižavėjimą šiais iš mados neišeinančiais kadaise buvusiais revoliuciniais, o dabar klasika tapusiais kvepalais, kurie iki šiol siejami su elegancija, prabanga, jausmingumu, moteriškumu ir, kad ir kaip keistai tai skambėtų, modernumu (klipą režisavo Joe Wrightas). „Kai jie pasirodė, sulaužė visas taisykles“, – apie „Chanel No 5“ sako B. Pittas, pats, sutikęs reklamuoti šiuos kvepalus (ir užsidirbęs iš to 7 mln. JAV dolerių), padaręs mažne tą patį.
48-erių aktorius įeis į kvepalų istoriją kaip pirmasis vyras, reklamavęs moterims skirtus kvepalus. Įdomu, ar tai taps nauja mados tendencija?
I dalis
II dalis
as buvau suzaveta. Tai kazkas naujo, kazkas idomaus ir netgi jaudinancio. Man is tiesu pamacius sia reklama suvirpejo vidus, nors No5 kol kas nera mano kvapas (jam reikia subresti 🙂
Nesu Pitto gerbeja, bet reklama ir pati ideja yra tiesiog sedevras mano nuomone.